суботу, 19 вересня 2015 р.

Rest of soul on the Black sea.

 photo 123 6_zpsy1im71jy.jpg photo 123 3_zpseicyqhdo.jpg




Swimwear - Dresslink
Sunglasses - Oriflame

Чесно кажучи я спеціально берегла ці фотографії до того моменту, коли погода стане зовсім прохолодною, і я зможу згадати ці приємні дні, проведені на морі. Але так трапилось, що літо знову до нас повернулось. І вже декілька днів сонце нам нагадує, що у кожного із нас є можливість продовжити свій літній відпочинок. А я більше не можу приховувати моє таке омріяне море. Я так хотіла поїхати саме до Одеси. І це таки трапилось. Я у повному захваті від цього міста. Воно таке особливе і колоритне, а море у ньому теж має свою власну мелодію та надає повне насичення для тіла та душі.

А як я хотіла собі саме такий купальник, чорного кольору із завишеною талією. Завдяки  dresslink я його знайшла. Тому це був мій ідеальний відпочинок. У потрібному місці і з потрібними речами ;-)
translate

Честно говоря я специально берегла эти фотографии до того момента, когда погода станет совсем прохладной, и я смогу вспомнить эти приятные дни, проведенные на море. Но так случилось, что лето снова к нам вернулось. И уже несколько дней солнце нам напоминает, что у каждого из нас есть возможность продолжить свой летний отдых. А я больше не могу скрывать мое такое желанное море. Я так хотела поехать именно в Одессу. И это всё же произошло. Я в полном восторге от этого города. Он такой особенный и яркий, а море в нём тоже имеет свою собственную мелодию и предоставляет полное насыщение для тела и души.

А как я хотела себе именно такой купальник, черного цвета с завышенной талией. Благодаря dresslink я его нашла. Поэтому это был мой идеальный отдых. В нужном месте и с нужными вещами;-)

 photo IMG_4136_zpsklufiajh.jpg
 photo 123 2_zpsfz9jdpiw.jpg
 photo IMG_4133_zpsy4red74h.jpg
 photo 123 1_zpsbersqd5q.jpg
 photo 123 4_zpsi8tkx48c.jpg
 photo IMG_4135_zpslxuubrnv.jpg
 photo 123 5_zpsfkzk6kxv.jpg

1 коментар: