четвер, 13 лютого 2014 р.

My favorites among male outfits.



Так чудово, коли чоловік звертає увагу на свій зовнішній вигляд, але при цьому це не стає для нього головним в житті. Я обожнюю гарно одягнених представників сильної статі. І так приємно зустрічати  пари, які гармонійно виглядають навіть вплані їхнього одягу. 
Тому я пропоную переглянути вам ті чоловічі аутфіти, які я вважаю бездоганними.
translate
Так здорово, когда мужчина обращает внимание на свой внешний вид, но при этом это не становится для него главным в жизни. Я обожаю хорошо одетых представителей сильного пола. И так приятно встречать пары, которые гармонично смотрятся даже в плане их одежды. 
Поэтому я предлагаю посмотреть вам те мужские аутфиты, которые я считаю безупречными.


*Большинство фотографий взято с сайта thesartorialis.

1 коментар:

  1. Класс! Мне тоже очень понравились луки) Правда, красный шарф позабавил) Эх, в России он не был)

    ВідповістиВидалити