неділю, 9 лютого 2014 р.

Morning coffee.


Дивно якось тут писати зранку. Я вже давно такого не робила і навіть відвикла від цього. Але мені робити це завжди подобалось. Якось о такій порі, коли твій день тільки починається думки в голові якісь особливі, чи що. І здається, тобі є  що сказати світу. А ще так хочеться поділитися зі всіма гарним настроєм і побажати вам щасливого дня.

Якщо мій ранок починається з моєї улюбленої кави та круасану, то такий день просто не може бути поганим =)

Але купити свіжий круасан зазвичай вдається лиш на вихідних. В інші  ж дні мені для цього просто бракує часу.


Я шалена кавоманка. І я постійно шукаю ідеальний спосіб приготування кави. У мене таких рецептів вже багато назбиралося. І сьогодні  я хочу ними поділитися.

Отже, кава, яку я готую кожного дня. Рецепт дуже простий, але я просто таки фанатію від неї.
Для її приготування вам потрібна велика кружка, до неї покладіть чайну ложку свіжо меленої кави, цукор за бажанням, залийте гарячим молоком і такою ж водою. Дайте каві заваритись, потім перемішайте її та посипте зверху корицею.

Якщо вам хочеться дізнатись, які я ще знаю рецепти смачної кави, я зможу поділитися ними з вами в майбутньому.


Сподіваюсь цей варіант приготування кави вам сподобається так як і мені. Бажаю вам вдалого дня і теплих обіймів. В такі морозяні дні вони необхідні як ніколи <3
translate

Странно как-то здесь писать утром. Я уже давно такого не делала и даже отвыкла от этого. Но мне делать это всегда нравилось. Как-то в такую ​​пору, когда твой день только начинается мысли в голове какие-то особые, что ли. И кажется, тебе есть что сказать миру. А еще так хочется поделиться со всеми хорошим настроением и пожелать вам счастливого дня.

Если мое утро начинается с моей любимой кофе и круассана, то такой день просто не может быть плохим =)

Но купить свежий круассан обычно удается лишь на выходных. В другие дни мне для этого просто не хватает времени.


Я безумная кавоманка . И я постоянно ищу идеальный способ приготовления кофе. У меня таких рецептов уже много накопилось . И сегодня я хочу ими поделиться.

Итак, кофе, который я готовлю каждый день. Рецепт очень простой , но я просто таки фанатею от него.
Для его приготовления вам нужна большая кружка, в нее насыпьте чайную ложку свежо молотого кофе, сахар по желанию, залейте горячим молоком и такой же водой. Дайте ему завариться, затем перемешайте его и посыпьте сверху корицей.

Если вам хочется узнать, какие я еще знаю рецепты вкусного кофе, я смогу поделиться ими с вами в будущем.

Надеюсь этот вариант приготовления кофе вам понравится как и мне. Желаю вам удачного дня и теплых объятий. В такие морозные дни они необходимы как никогда  <3

1 коментар: