суботу, 10 серпня 2013 р.

янголе.

"любий янгол, не сердся, та крила не сушать феном
не кладуть наче кеди сушити на підвіконні
і вони в тебе замість цигарки продимлені дзеном.
ти ж бо знаєш чому живуть при кордонах як в зоні.

любий янголе не докучатиму, ти хороший.
я сьогодні на чайок дивилась ви в чомусь подібні.
так я знаю що не продаються схожі та раптом, може.
ти навчиш мене як, бо повір мені часом потрібні.

чайки, так…це тому, що вони муркотять
теж здавалося, що кричать, та почула, надвечір.
тільки б бачив як ніжно торкаються хвиль, летять.
твій рюкзак вже сухий " - ти збираєш свої речі.

"любий, мабуть ти чув? чорним янголам мерзнуть крила
ти ж не з них я помітила тільки послухай мене
всі мелодії свої тобі на столі залишила.
поки ти ще не встиг, безкрилу лишити мене."

                                                                              (c)Netlia


Немає коментарів:

Дописати коментар