середу, 28 серпня 2013 р.

22:23.


На вулиці стало прохолодніше. Останніми днями небо було затягнуте сірими хмарами, а вчора майже весь день без перестану йшов дощ. Сьогодні ж навпаки, небо роз'яснилося та виглянуло сонце. Вулиці ніби й були наповнені сонячним світлом, стало набагато тепліше, але все ж якось, відчуття, що зараз літо десь пропало...

Тому й одягатися я стала тепліше. Мій стиль ділиться на дві частини. Але вони не рівні. Більша частина мене схильна до класичного, романтичного такого жіночного та елегантного стилю. Я люблю як мінімалістичність в речах так і романтичність, ніжність, легкість. Але бувають такі моменти, коли моя душа прагне простих, зручних речей. Я обожнюю джинсові шорти, жилетки та жакети. Інколи мені хочеться носити спортивні штани і кофти разом з кедами. От зараз у мене саме такий настрій :)

translate

На улице стало прохладнее. Последние дни небо было затянуто серыми облаками, а вчера почти весь день непрестанно шел дождь. Сегодня же наоборот, небо разъяснилось и выглянуло солнце. Улицы будто и были наполнены солнечным светом, стало намного теплее, но все же как-то, ощущение, что сейчас лето где-то пропало... 

 Поэтому и одеваться я стала теплее. Мой стиль делится на две части. Но они не равны. Большая часть меня склоняется к классическому, романтичному такому женственному и элегантному стилю. Я люблю как минималистичность в вещах так и романтичность, нежность, легкость. Но бывают такие моменты, когда моя душа стремится к простым, удобным вещям. Я обожаю джинсовые шорты, жилетки и жакеты. Иногда мне хочется носить спортивные штаны и кофты вместе с кедами. Вот сейчас у меня именно такое настроение :)



#nowplay:  30 Seconds To Mars – Do or Die

1 коментар:

  1. Отличный лук)А погода нас уже не балует,но мы всегда надеемся на летние деньки в сентябре...

    ВідповістиВидалити