четвер, 27 червня 2013 р.

Summer evenings.

 photo IMG_0350_zps69f05097.jpg
 photo IMG_0371_zpsc6231ed8.jpg

Все радію від того, що можу спокійно насолоджуватися літнім відпочинком, не переживати за навчання. Сесія уже позаду, і склала я її вдало! 
Тільки вчора приїхала до дому і одразу згадала про численні плюси своєї домівки. Тут так тихо і спокійно, мене оточує наш сад, можна весь час насолоджуватись природою. Я обожнюю Київ, але життя в гуртожитку вже почало мені набридати, постійний шум, нерви і таке все. Спасають лише часті прогулянки по вулицях міста, відпочинок на природі та спілкування з друзями та рідними. 
Я так люблю вечірній Київ, декілька днів ми з одногрупницею ось так просто гуляли та насолоджувались цією красою :)

А ще, коли вчора приїхала до свого рідного міста, насолоджувалась прекрасним заходом сонця. Небо тут здається значно меншим, і від того воно ще яскравіше та красиве. Я ще ніде не бачила таких гарних  заходів сонця як тут, чиста правда =)
translate
Все радуюсь, что могу спокойно наслаждаться летним отдыхом, не переживать за обучение. Сессия уже позади, и сдала я ее удачно!
 Только вчера приехала домой и сразу вспомнила о многочисленных плюсах своего дома. Здесь так тихо и спокойно, меня окружает наш сад, можно все время наслаждаться природой. Я обожаю Киев, но жизнь в общежитии уже начало мне надоедать, постоянный шум, нервы и так все. Спасают только частые прогулки по улицам города, отдых на природе и общение с друзьями и родными. Я так люблю вечерний Киев, несколько дней мы с одногруппницей вот так просто гуляли и наслаждались этой красотой :) А еще, когда вчера приехала в свой родной город, застала прекрасный закат. Небо здесь кажется значительно меньше, и от этого оно еще ярче и красивее. Я еще нигде не видела таких красивых закатов как здесь, чистая правда =)

 photo IMG_0329_zps694e0427.jpg
 photo IMG_0358_zpsce54c1a1.jpg
 photo IMG_0338_zps808ceb57.jpg
 photo IMG_0340_zpsca127352.jpg
 photo IMG_0341_zps93bb5545.jpg
 photo IMG_0370_zps30a3496c.jpg
 photo IMG_0360_zps07502ad8.jpg
 photo IMG_0351_zps83d39281.jpg

#nowplay: stéphanie lapointe – dis moi

1 коментар: