пʼятницю, 7 грудня 2012 р.

Day after day.


Photobucket
Photobucket
>

З вівторка у мене почалась сесія. На привеликий жаль, покищо все складається не так як я сподівалась. Але я не збираюсь занепадати духом, все обов'язково зміниться!  Наразі у мене дуже багато справ, і я потихенку з ними справляюсь :) Наступний залік у мене аж в понеділок, тому зараз є час для відпочинку, бо за цей тиждень я нереально виснажилась, а також я зможу нормально пыдготовитись д ексаменів. Так що побажайте мені удачі...<3
Тим часом життя йде своїм ходом. Ми з сестрою весь час знаходимо нові, для себе, затишні місцинки. Де можна спокійно посидіти за чашечкою кави чи чаю та поспілкуватися. І нашою знахідкою стала FreshFactory. Ооо, у них такі смачний чаї та десерти =) 
А ще на минулих вихідних я з дівчатами прикрашали нашу кімнату в гуртожитку, після цього ми завалилися в ліжко і переглядали в який раз фільм "Сам у дома" разом з мандаринками, це був чудовий вечір!
translate
Со вторника у меня началась сессия. К большому сожалению пока что все складывается не так как мне хотелось. Но я не собираюсь отчаиваться, все обязательно изменится! Сейчас у меня очень много дел, и я потихенку с ними справляюсь :) Следующий зачет у меня аж в понедельник, поэтому сейчас есть время чтобы отдохнуть, потому что за эту неделю я нереально утомилась, а также я смогу нормально подготовится к экзаменам. Так что пожелайте мне удачи...<3
Между тем жизнь идет своим ходом. Мы с сестрой все время находим новые, для себя, уютные местечка. Где можно спокойно посидеть с чашечкой кофе или чая и пообщаться. И нашей находкой стала FreshFactory. Ооо, у них такой вкусные чаи и десерты =)
А еще на прошлых выходных я с девченками украшали нашу комнату в общежитии, после этого мы завалились в кровать и смотрели, в который раз, фильм "Один дома" вместе с мандаринка, это был замечательный вечер!

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
>

Немає коментарів:

Дописати коментар