вівторок, 1 травня 2012 р.

Spring mood.

PhotobucketPhotobucket Photobucket


Привіт, привіт, нарешті, я відпочила і змогла добратися сюди. Бо після поїздки до Києва я була дуже виснажена. Проте за ці 3 дні я змогла стільки побачити та послухати, що там я просто забувала про свою втому. Ще й в суботу в мене був останняй навчальний день! Цей рік пролетів так непомітно, що я ледь повірила в те, що більше не сяду за шкільну парту. Під час поїздки я купила майже все для свого випускного, вже хочу щоб він пройшов скоріше =)
поки що все, в мені зараз стільки емоцій і вражень, що я б могла написати тут цілий твір, але прибережу їх на потім, а покищо трішки весняних фотографій...<3
translate
Привет, привет, наконец, я отдохнула и смогла добраться сюда. Ведь после поездки в Киев я была очень истощена. Однако за эти 3 дня я смогла столько увидеть и послушать, что там я просто забывала о своей усталости. Еще в субботу у меня был останняй учебный день! Этот год пролетел незаметно, что я едва поверила в то, что больше не сяду за школьную парту. Во время поездки я купила почти все для своего выпускного, уже хочу, чтобы он прошел скорее =) Пока все, во мне сейчас столько эмоций и впечатлений, что я могла написать здесь целое произведение, но приберегу их на потом, а пока что немного весенних фотографий...<3

Немає коментарів:

Дописати коментар