неділю, 11 березня 2012 р.

Gifts and shopping.

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket


Це подарунки, які я отримала за останній час. Серед них свічка з ароматом шоколаду. Він такий чудовий! В мене є ароматизований мішечок з точно таким запахом, я в нього просто закохалась :) І ще я обожнюю свічки квадратної форми. Також я отримала милиq в'язаний светрик на більш теплу погоду. Кулон у формі серця, який мені дуже сподобався. Малиново-рожевий шарф, який чудово пасує до моєї шубки. Класичні довгі атласні рукавички, я вже давно такі хотіла. І дуже гарну заколку-бантик з мереживом :)
Також придбала маску для обличчя, я вже один раз її використала, думала, що вона буде такою ж як і в пробниках, але вона виявилась не такою сильною, і це для мене погано. Тому що сильніша маска була значно кращою та ефективнішою. А також я замовляла крем для тіла, в нього такий спокусливий аромат, що хочеться цей крем просто з'їсти...арр...<3 :)

translate 

 Это подарки, которые я получила за последнее время. Среди них свеча с ароматом шоколада. Он такой замечательный! У меня есть ароматизированный мешочек с точно таким запахом и я в него просто влюбилась :) И еще я обожаю свечи квадратной формы. Также я получила милый вязаный свитер на более теплую погоду. Кулон в форме сердца, который мне очень понравился. Малиново-розовый шарф, который прекрасно подходит к моей шубке. Классические длинные атласные перчатки, я уже давной такие хотела. И очень хорошую заколку-бантик с кружевом :) Также купила маску для лица, я уже один раз ее использовала, думала, что она будет такой же как и в пробниках, но она оказалась не такой сильной, и это для меня плохо. Потому что та маска была значительно лучше и эффективнее. А также я заказывала крем для тела, у него такой соблазнительный аромат, хочется этот крем просто съесть...арр...<3 :)

2 коментарі: