суботу, 21 січня 2012 р.

Night from 2011 to 2012.

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Привіт, привіт всім! Нарешті я можу показати вам мої фото з Нового Року! =) Хоча минув майже місяц, але зараз ще приємніше згадувати про це свято. Для мене Новий Рік перш за все асоціюється з феєрверками. Особисто для мене це просто неповторне видовище і я дуже хочу потрапити на справжнє феєрверк шоу :) Новорічну ніч я провела в цій чудовій сукні від Ax Paris. Я так давно хотіла мереживну сукню, тому я була безкінечно задоволена, коли отримала її!..<3
translate
Привет, привет всем! Наконец то я могу показать вам мои фото с Нового Года! =) Хотя прошло почти месяц, но сейчас еще приятнее вспоминать об этом празднике. Для меня Новый Год, прежде всего ассоциируется с фейерверками, Лично для меня это просто неповторимое зрелище и я очень хочу попасть на настоящее фейерверк шоу :)Новогоднюю ночь я провела в этом замечательном платье от Ax Paris. Я так давно хотела кружевное платье, поэтому я была бесконечно рада, когда получила его!..<3

P. S. : як я і обіцяла, я змінила назву свого блогу, тому ви можете тепер фоловити мене знову, чекаю на вас тут /translate/как я и обещала, я изменила название своего блога, поэтому вы можете теперь фоловить меня снова, жду вас на
 Follow Oxanas

4 коментарі: