четвер, 22 грудня 2011 р.

First snow.

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket


Привітик :) Сьогодні вранці в мене перехопило дух, коли я відкривши вікно, побачила землю, яка була покрита товстим, пухнастим, нехай навіть мокрим. Бо ще вчора цілісінький день йшов невгамовний дощ, який іноді змішувався з снігом. А вже сьогодні я побачила цю красу *_* :)
Останні дні проходять просто шаленим ритмом. Кінець четверті, а це величезна маса різноманітних контрольних та самостійних, доздача призентацій і рефератів, просто голова йде обертом. Тому ввечері моїм спасінням є величезна чашка зеленого чаю з улюбленим шоколадом, мм =) + я отримала посилку з сукнею, яку я одягну в Новорічну ніч. Так непомітно підкрались новорічні свята. Я навіть ще не встигла придбати подарунки, тому на цих вихідних треба це неодмінно виправити. Всім бажаю гарного настрою і по більше приємних сюрпризів!..<3
translate
Приветик :) Сегодня утром у меня замерло сердце, когда я открыв окно, увидела землю, которая была покрыта толстым, пушистым, пускай даже мокрым снегом. Потому что еще вчера весь день шел неуемный дождь, который иногда смешивался со снегом. А уже сегодня я увидела эту красоту *_* :) Последние дни проходят просто в бешеном ритме. Конец четверти, а это огромная масса разнообразных контрольных и самостоятельных работ, досдачя призентаций и рефератов, просто голова идет кругом. Поэтому вечером, моим спасением является огромная чашка зеленого чая с любимым шоколадом, мм =) + я получила посылку с платьем, которое я надену в Новогоднюю ночь. Так незаметно подкрались новогодние праздники. Я даже еще ​​не успела приобрести подарки, поэтому на этих выходных надо это непременно исправить. Всем желаю хорошего настроения и по больше приятных сюрпризов! .. <3

4 коментарі:

  1. Oh what beautiful pictures my dear! :)

    Take care and Merry Christmas,Daniella xox

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарно! у києві, на жаль, поки тільки сірий асфальт

    ВідповістиВидалити
  3. Daniella, Thank you, darling! I wish you Merry Christmas to! <3 :)

    Aurora Loveless, oh, yeah, it's amazing! ^_^ ;-)

    Modotopia, та я вже й не надіялась, що зможу в грудні побачити сніг, а зним, одразу і настрій святковий =)

    ВідповістиВидалити