четвер, 28 липня 2011 р.

I look up...there are dark flames comin' down.



Нещодавно одна дівчина - Alexandrа , дала мені нагороду за мій блог. Я дуже тобі вдячна. Мені дійсно дуже приємно, що тобі подобається мій ьлог. І я дуже дякую за всі твої коментарі! Тепер мені потрібно нагородити 15 інших блогів.
translate
 Недавно одна девушка - Alexandra, дала мне награду за мой блог. Я очень тебе благодарна. Мне действительно очень приятно, что тебе нравится мой блог. И я очень благодарна за все твои комментарии! Теперь мне нужно наградить 15 других блогов.

 


А також розповісти про себе три факти:
1. Улюблений колір. 2. Улюблена страва. 3. Місце, де я хочу побувати.

1. Червоний.
2. Суші.
3. місто  Венеція(Італія). 
translate
А также рассказать о себе три факта:
1. Любимый цвет. 2. Любимое блюдо. 3. Место, где я хочу побывать.
1. Красный.
2. Суши.
3. город Венеция (Италия).

Блоги важко обирати, тому що мені подобаються значно більше. І читаю я переважно закордонних блогерів. Я не стала розміщувати дуже відомих закордонних блогерів, хоча серед них є декілька, які я просто обожнюю, про них я вже колись писала. Та й взагалі ці нагороди, лише взаємопіар, без цього ніяк. Тому я яж ніяк не сприймаю це всерйоз. Тож продовжуймо піарити, один одного)xD Але якщо серйозно, то я дійсно вдячна, всім кому подобається мій блог, і тим людям яких я читаю, блоги яких, я дійсно люблю, дякую всім вам, ви мене надихаєте! :)
translate
Блоги трудно выбирать, потому что мне нравятся гораздо больше. И читаю я преимущественно зарубежных блоггеров. Я не стала размещать очень известных зарубежных блоггеров, хотя среди них есть несколько, которые я просто обожаю, о них я уже когда-то писала. Да и вообще эти награды, лишь взаимопиар. Поэтому я  ну никак не воспринимаю это всерьез. Поэтому продолжаем пиарить, друг друга)xD Но если серьезно, то я действительно благодарна, всем кому нравится мой блог, и тем людям которых я читаю, блоги которых, я действительно люблю, спасибо всем вам, вы меня вдохновляете! :)

6 коментарів: