середу, 1 червня 2011 р.

(: 01 june 2011 :)



Привіт, привіт, привіт :) Сьогодні просто прекрасний день! Перший день літа, а також День захисту дітей. Тому саме сьогодні всі діти, в тому числі і я можемо робити майже все, що нам заманеться! І батьки нам це пробачать =))
Я декілька днів не писала до свого блогу, але тепер я повернулася, мені просто захотілося відпочивати від монітору комп'ютера, і ще на вулиці така чудова погода, що хочеться там залишататись як можна довше! :) Протягом двох останніх днів я по декілька годин приймала сонячні ванни, тому моє тіло поступово набирає золотистий відтінок. Сьогодні я теж хочу позасмагати, але це буде пізніше, коли сонце хоча б трішки скине свої вогняні оберти ;)  Я дуже за вами всіма скучила! ^_^ <3
translate
 Привет, привет, привет :) Сегодня просто прекрасный день! Первый день лета, а также День защиты детей. Поэтому именно сегодня все дети, в том числе и я? можем делать почти все, что нам вздумается! И родители нам это простят =))
Я несколько дней не писала в свой блог, но теперь я вернулась, мне просто захотелось отдохнуть от монитора компьютера, и еще на улице такая прекрасная погода, что просто очень хочется там оставаться подольше! :) В течение двух последних дней я по нескольку часов принимала солнечные ванны, поэтому мое тело постепенно набирает золотистый оттенок. Сегодня я тоже хочу позагорать, но это будет позже, когда солнце хотя бы немного сбросит свои огненные обороты ;) Я очень за всеми вами соскучилась! ^_^ <3 




Літо, літо, тепер можна про все на світі забути і просто відпочивати! Ми цього нарешті дочекалися! :) 
 translate
Лето, лето, теперь можно обо всём на свете забыть и просто отдыхать! Мы этого наконец-то дождались! :)

2 коментарі: