пʼятницю, 1 квітня 2011 р.

01 april 2011

Привіт :)
Сьогодні День сміху, тож я перш за все вітаю всіх вас з цим найвеселішим святом...=) Сьогоднішній день минув для мене досить вдало, після школи я пішла фотографуватись для паспорта, а після цього йдучи до дому з мамою ми милувалися на чудовий захід сонця *__* я тепер жалкую, що не сфотографувала цього, настільки я ним захопилась, що інші думки просто покинули мою голову...Ми йшли по мосту над річкою , небо було вкрите хмарами, але помаранчево-червоне сонце не хотіло за ними ховатись і тому воно відбивалося на водах річки, це просто неймовірно гарно, а ще з одного берега ще трішки залишилося льоду, і от чому було саме так гарно^^
translate 
 Привет:)
Сегодня День смеха, поэтому, я прежде всего поздравляю всех вас с этим самым веселым праздником...=) Сегодняшний день прошел для меня достаточно удачно, после школы я пошла фотографироваться для паспорта, а затем идя домой с мамой, мы любовались на замечательный закат *__* я теперь жалею, что не сфотографировала этого, настолько я им увлеклась, что другие мысли просто покинули мою голову...Мы шли по мосту над рекой, небо было покрыто облаками, но оранжево-красное солнце не хотело за ними прятаться и поэтому оно отражалось на водах речки, это просто невероятно красиво, а еще с одного берега совсем немножко осталось льда, и вот почему это было именно так красиво^^
А это фото с прошлого лета...

last summer

Немає коментарів:

Дописати коментар