четвер, 31 березня 2011 р.

for make up



А ось як я і обіцяла, показую вам мою палітру коректорів форми лиця. Вона просто чудова. Буквально за декілька секунд ви можете трішки виправити недоліки форми вашого обличчя, звісно краще всього це краще виглядає на фотографіях або на відео. Вона в мене лежала ще з літа та згадала я про неї лише вчора. Ці коректори треба наносити на конкретні частини обличчя, а я ще використовую їх тля корекції губ :)
translate
А вот как я и обещала, показываю вам мою палитру корректоров формы лица. Она просто замечательная. Буквально за несколько секунд вы можете немножко исправить недостатки формы вашего лица, конечно лучше всего это выглядит на фотографиях или на видео. Она у меня лежала еще с лета но вспомнила я о ней только вчера. Эти корректоры надо наносить на конкретные части лица, а я еще использую их для коррекции губ :)

Немає коментарів:

Дописати коментар