четвер, 24 лютого 2011 р.

24 february 2011



Привіт всім-всім :)
У вас таке буває, що вам раптом хочеться з'їсти якийсь певний продукт, от хочеться і все??? І я маю на увазі не різні екзотичні страви та делікатисе, а про звичайну їжу..? От зі мною іноді таке трапляється, але такого я не очікувала, останні дні я ДУЖЕ сильно хотіла з'їсти.......та-дам...манну кашу! Я знаю - я збочинка...хаха:) Але що поробиш, організм потребує. А в останній раз я їла її мабуть в дитячому садку, і при цьому мене в дитинстві нею не "закормлювали", що роблять дуже часто, і за це я своїм батькам дуже вдячна! =)) Та як не дивно, але мені зараз її дуже захотілося зїсти, тому я вирішила приготувати з неї щось особливе, і щоб вона хоча б мала привабливу форму хах:)  Тому я приготувала її у такому вигляді, солодка манна каша із порічковим джемом, до цього я додала шоколадні палочки із печива, вийшло досить смачно :-) І я втамувала свою спрагу :D
 translate
Привет всем-всем :)
У вас такое бывает, что вам вдруг хочется съесть какой-то определенный продукт, вот хочется и все??? И я имею в виду не различные экзотические блюда и деликатисы, а  обычную еду ..? Вот со мной иногда такое случается, но такого я не ожидала, последние дни я ОЧЕНЬ сильно хотела съесть.......та-дам...манную кашу! Я знаю - я извращенка...хаха:) Но что поделаешь, организм требует :) А в последний раз я ела ее наверное в детском саду, и при этом меня в детстве ею не "закормлевали", что делают очень часто, и за это я очень благодарна своим родителям! =)) Но  сейчас  мне ее очень захотелось съесть, поэтому я решила приготовить из нее что-то особенное, и чтобы она хотя бы имела съедобную форму хах:) Поэтому я приготовила ее в таком виде, сладкая манная каша со смородиновым джемом, к этому я добавила шоколадные палочки из печенья, получилось достаточно вкусно :-) И я утолила свою жажду :D


2 коментарі: