неділю, 23 січня 2011 р.

ZARA

Моя прогулянка завершилась, те що треба було я розпичатала + отримала гарний настрій. Там так гарно, стільки снігу і зовсім не холодно. Я зробила багато фотографій(мене тільки випусти на подвір'я ...хаха), шкода, що зараз не можу їх вам показати :( А зараз зайшла на сайт фірми ZARA. І знайшла майже такі брюки як я й хотіла *_*
Їх можна одягати як до школи, так і просто на прогулянку :) Думаю вони будуть гарно виглядати з моїми черевиками =)
Але звісно я на цьому не зупинилась і натрапила на дуже красиву спідницю

Ще мені там сподобались ось такі брюки

Тепер мені бажано б знайти якесь гарненьке пальто на весну, чомусь мені хочеться саме пальто :) хоча, можна шкіряну куртку ;)

2 коментарі:

  1. это хорошая фирма. у меня есть кардиган их серый. очнь клеевый
    кстатит
    Хороший блог я тебя читаю :)
    http://chentsovaalinka.blogspot.com/
    это мой блог буду рада если тв станешь моим пч ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Да, она классная :)
    Спасибо, рада, что тебе понравился мой блог :)
    ок ;)

    ВідповістиВидалити