пʼятницю, 28 січня 2011 р.

Evening

Я от думала, думала і нарешті надумала, що собі таке зробити на вечерю. Тож я зробила собі спагеті за власним рецептом :)
(ну звісно, куди без зеленого чаю :).) 

Краще взяти пасту(але в мене її не було, то ж я обійшлась спагеті) відварити, скинути на друшляк та промити водою. Для соусу треба взяти свіжі помідори, томатну пасту, а краще томатний соус та спеції(базилік сушений, прованські трави) та протушити це на сковорідці десь хвилин 5. Також можна додати смажене м'ясо, сьогодні я робила з м'ясом індички, але без м'яса ця страва ані краплі не гірша ;) Потім пасту/спагеті викласти на тарілку, зверху вилити соус та притрусити твердим, тертим сиром. Це все. Смачного! :)

 А в мене нові парфуми, Volare - Magnolia ^^ :) Магнолія, це квітка, яка по гороскопу для мне являється типу талісманом, хоча я гороскопам особливо не довіряю, але відмовитись від такого чарівного аромату я не змогла :)


Зараз буду дивитись телевізор, щось в останній час я цим рідко займаюсь...хочу переглянути якийсь цікавий фільм :)

2 коментарі: