пʼятницю, 21 січня 2011 р.

Приємного вечора :)

Ааах, нещодавно прийшла додому, добре погуляли, шкода що мало :-( на брей-ринзі було неймовірно нудно, хоча ми непогано посміялися....хаха) За сьогодні я так втомилась, що вже не хотіла нікуди йти, тому ми з подружкою попрощались та розійшлись по домівках... Ще й на подвір'ї досить холодно, проте небо було прекрасне, дуже ніжне, рожевий, блакитний, темно сині кольори виливались з одного в інший *_* Прийшовши до дому зігрілась чаєм, мама його якраз вчасно заварила ;) Та посидівши я зрозуміла, що сьогодні я майже нічого не їла, тільки в шкільній їдальні поснідала, а вдома з'їла декілька солоних крекерів, а головне їсти й нехотілось, що на мене зовсім не схоже... хаха :) Трішки полежавши я все ж вирішила повечеряти та й не дарма, зараз почуваю себе більш бадьоро ;-)

Бажаю всім затишного вечора :)

3 коментарі:

  1. у нас уже 12 ночи...поэтому буду читать пост завтра)))

    ВідповістиВидалити
  2. милый блог)) становись моим пч http://anutagerasimova.blogspot.com/ буду рада видеть тебя в моём блоге)))

    ВідповістиВидалити
  3. Belka29, правильно ;-)
    Anna, спасибо)

    ВідповістиВидалити