понеділок, 17 січня 2011 р.

Домашня фотосесія

 Одного дуже холодного зимового дня, нам із сестрою, проснувшись під обід, захотілося влаштувати фотосесію вдома. А саме, сестра - фотограф, а я виступала в ролі моделі =) Задумка була, до речі ми її придумали разом, у нас часто збігаються думки, а іноді навпаки, самі протиріччя :)хД
Тож ми довго не думаючи приступили до самої фотосесії, і от що з того вийшло:
(деякі взагалі не редаговані)






Шапка мого блогу, також є частиной цієї фотосесії :)

6 коментарів:

  1. Olga, дякую, приємно читати рідну мову :) хоча б і в такій кількості)

    ВідповістиВидалити
  2. Так,рідна..але на жаль її не всі розуміють)

    ВідповістиВидалити
  3. Угу( а тим більш в тенетах світової паутини взагалі одиниці, та мені подобається писати та спілкуватися саме на укр. мові ;)

    ВідповістиВидалити
  4. я також починала писати на українській...але потім перейшла на російську...так як багато читачів з Росії)

    ВідповістиВидалити
  5. Так, але я чесно кажучи цього не зовсім розумію, мені здається, що googl-перекладач досить правильно перекладає з української мови на російську, чи це він тільки в мене так гарно перекладає?:)хД
    Звісно хочеться, щоб на твій блог заходили, читали та розуміли тебе, люди з різниик країн. Але при цьому хочеться писати на мові яка тобі ближча до душі... ;)
    Ну я ж не на китайській пишу, в решті решт :D
    А багато хто заходить, дивиться твій блог, та просто забуває про нього, тільки тому, що пишеш в ньому на українській мові :(

    ВідповістиВидалити