неділю, 16 січня 2011 р.

Косметика для догляду за обличчям


Засоби для очищення та догляду шкіри обличчя. Моя колекція :) Я підліток – тому в мене зараз проблемна шкіра. А тепер розпишу по порядку(зліва на право):
  1. Крем для жирної шкіри обличчя „Pure Skin“.
  2. Лосьйон-тонік „Pure Skin“, запобігає появі чорних цяток, для жирної та проблемної шкіри.(зовсім новий)
  3.  Засіб для вмивання. Щоденний очищувальний гель для жирної шкіри Pure Skin.
  4. 4. Звужаючий пори лосьйон-тонік „Pure Skin“. Для жирної і проблемної шкіри.(в мене він вже майже закінчився, далі буду користуватися, для зап. появи чорних цяток, і так по черзі)
    5. Гель-скраб для вмивання Pure Skin.  Для жирної та проблемної шкіри(попередження: скрабом не можна користуватися, якщо у вас на обличчі є якісь запалення, великі або велика кількість прищів).

    Щоранку та щовечора користуюсь цими засобами, по необхідності протягом дня. Вранці використовую гель для вмивання, потім протираю обличчя одним лосьйоном-тоніком, після цього змащую шкіру обличчя кремом. Ввечері, знову вмиваюся гелем, та протираю обличчя лосьйоном-тоніком. Один раз на тиждень(в мене це в неділю),  ввечері вмиваю обличчя гель-скрабом, потім протираю лосьйоном-тоніком та намащую кремом. Раніше, в 12-13 років в мене були дійсно проблемки з шкірою обличчя, хоча я й користувалася такими засобами, але прищі й вугрі все ж постійно з'являлися, але я продовжувала використовувати ці засоби, і тепер в 15 з половиною років, я задоволена своєю шкірою :)

Щоправда це ще не все. Ще в мене є антибактеріальний експрес-крем «Швидка допомога », безбарвний підсушуючий гель "Швидка допомога" та маскуючий олівець з антибактеріальним ефектом "Швидка допомога". 

1 коментар:

  1. Всі ці засоби мало допомагають якщо у тебе Жирний тип шкіри

    ВідповістиВидалити