вівторок, 25 січня 2011 р.

Опитування/Опрос! :) (важливо)

Сьогодні в мене видавсья вільний вечір, дом. завд. як виявилось задали не багато, я вже все зробила, тож тепер можу  присвятити ще більше часу моєму блозі та вам мої любі читачі <3

Як я помітила, до мого блогу щодня заходить досить велика кількість людей з Росії, та інших російськомовних країн, а вони звісно мою мову не розуміють :-( Тому в мене з'явилася ідея та бажання перекладати свої записи саме на російську мову. Звісно якщо хтось цікавиться моїм блогом :) Все для вас мої милі, все для вас!=))^^ 
Тому, якщо ви хочети не тільки дивитись, а ще й розуміти мій блог, проголосуйте в опитуванні на сторінці в моєму блозі. Через деякий час, дивлячись на результати, я визначу чи варто мені писати записи ще й на російській мові :)Тож голосуйте! <3<3<3 :) Мені важливі саме ВАШІ побажання ;)
(Якщо ви оберете варіант, щоб я перекладала свої записи, то мої майбутні пости матимуть ось такий виглад) 

translate 
Как я заметила, в мой блог ежедневно заходить достаточно большое количество людей из России, и других русскоговорящих стран, а они конечно мой язык не понимают :-( Поэтому у меня появилась идея и желание переводить свои посты именно на русский язык. Конечно если кто-то интересуется моим блогом:) Все для вас мои милые, все для вас !=))^^  Поэтому, если вы хотите не только смотреть, но еще и понимать мой блог, проголосуйте в опросе на странице в моем блоге. Через некоторое время, глядя на результаты, я опредилю, стоит ли мне писать записи еще и на русском языке:) Так голосуйте же! <3 <3 <3:) Мне важны именно ВАШИ пожелания ;)
 (Если вы выберете вариант, чтобы я переводила свои записи, то мои будущие посты будут выглядить именно так)

1 коментар: