суботу, 22 січня 2011 р.

Стиляги.


Щойно дивилась фільм "Стиляги". Вперше я побачила його по телебаченню після Нового Року, але потрапила на нього не з початку. Він мені сподобався настільки, що мені було потрібно обов'язково подивитись його ще раз, але вже зпочатку. Цей фільм насичений такою енергією, просто неможливо передати. Я в захваті від нього. Яка зйомка, який контраст від простого, примітивного життя, та життя наповненим яскравими вогнями, музкою, емоціями та стосунками. Якби я жила в ті часи, то більш за все не змогла б бути "жлобом"...хах, та я впевнена, що не змогла б. Стиляги рулять =) А джаз, джаз, джаз. Цей напрям в музиці я раніше терпіти не могла. Та минулим літом, коли я їздила до сестри в Київ, ми одного вечора пішли до art-club 44  (вона обожнює джаз і цей клуб). В ньому переважно грають саму  музику, та часто там  виступають і різні естрадні зірки. То була неділя і вхід до клубу був безкоштовний. В той день грали саме джаз, і ми вирішили підти. І от вже тоді мені трішки почав подобатись джаз. Я сказала, що якщо що, то я можу його послухати. Але після перегляду фільму мені він почав подобатись ще більше. Після такої музики ти відчуваєш, що здатен зробити щось неймовірне...=) Ця музика мене надихає^^ :) 

Немає коментарів:

Дописати коментар