середу, 19 січня 2011 р.

Перед сном...


Ось троє чудових косметичних засобів, зліва - це масажне масло із чарівним ароматом та таким же ефектом, шкіра після ного просто чудова. А ще ним можна користуватись, як живильна маска для волосся, взимку досить актуально ;-) Волосся після неї блискуче та слухняне :)
Далі, під низом, зміцнюючий кондиціонер для вій, ним користуюсь, в той час, коли мої вії не нафарбовані : D
Ну і останній засіб, просто неймовірний пом'якшуючий бальзам для губ, із ароматом ванілі *_*. Це дійсно самий чудовий запах ванілі :) Також, ним можна змащувати найбільш сухі ділянки шкіри + живить кутикули. Наношу на свої вуста кожного вечора перед сном, а також протягом дня :)

Настрій в мене зараз трішки крейзі, з'явилися чутки, що Tokio Hotel можливо, приїдуть з концертом до Києва в 2011 р. Так що...самі розумієте :)
Завтра скільки всього у школі, дванадцята година ночі, а я ні до чого не приготувалась...)хД А ще компютер в ці дні повинні забрати, в мене USB-порти здохли -__-
Усіх обіймаю та бажаю приємних снів =)
А я вимикаю комп'ютер, та сідаю читати правознавство, бо з цим інтернетом нічого не встигну)хД
Люблю*

Немає коментарів:

Дописати коментар