понеділок, 10 січня 2011 р.

Вдома:)

Ааа, нарешті я вдома=) Перший день в школі, після зимових канікул. Знову почалася школа. А це означає, прощай здоровий сон:( Хоча, зараз відчуваю себе доволі бадьоро, сьогодні навіть кави не пила)) та ще й майже всю ніч не могла заснути...
Але я герой, я залишилася на спец. курс з укр. літ, з нашого класу було аж 2 людини)хД
Смачно пообідала:) тепер чекаю поки мені пришле подруга фотографії, як вона святкувала НР, там є на що подивитись:-) дізнаюсь новий розклад та буду виконувати дом. зав., щоб його...

А в п'ятницю, в нашій школі буде вечір відпочинку до Нового Року, який раніше відмінили. Продумую свій виглад. Можливо надіну моє чорненьке сукню, такі ж колготки та бежеві босоніжки, думаю це буде круто. Ну хоча б ефектно, це вже точно :) Хоча, може щось інше придумаю..

Тільки щось в мене горло розболілося:(

Всім приємного вечора!)

Немає коментарів:

Дописати коментар